100 fråg & svar!

01. Fullständigt namn: Mimmi Fanny May Pettersson

02. Ålder: 20år
03. Vart bor du: Jönköping
04. Bor tillsammans med: Pojkvän
05. Husdjur: Charras <3

06. Färg på "ditt" hus: grå
07. När är du född: 22 januari 1992
08. Klass: ingen
09. Vilket år tar du studenten: fuck studenten..
10. Något jobb: jobb sökande/sjukskriven
11. När gick du upp i morse: 05,17
12. När ska du sova: när jag är i form för de!
13. Duschat idag: alldeles strax :)
14. Kramat någon idag: noop
15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: jag har ju precis gått up ur sängen... ingenting.
17. Dagens klädsel: än så länge.. trosor! med de ska vi snart utveckla.

18. Dagens smink: inget
19. Dagens sötnos: Charras
20. Dagens roligaste: ...
21. Har du många vänner: nej de vill jag inte påstå, några få nära ist.
22. Hur många har du kysst: inte en blekaste aning
23. Vem kramade du senast: Daniel
24. Vem saknar du: Pappa
25. Hur många har varit otrogna mot dig: 2
27. Har du pojk-/flickvän: Ajjemen
28. Vem pratade du med i telefon senast: Hemligt
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: någon random, som skrev något random.

FAVORIT: 

31. Film: Bolw. kanske? vet inte?
32. Låt: tror inte jag har någon dirrekt favorit?
33. Mat: husmanskost & thai
34. Dryck: cola
35. Färg: blå
36. Tv-serie: SKRÄP! ut i naturen!
37. Stad: köpenhamn
38. Land: fusk! jag har inte sett mej om i världen än.
39. Ämne i skolan: oj, minns inte..
40. Tv program: sa jag inte nyss att tv är skräp??


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Mike
42. Personen du pussade: Daniel
43. Gången du spydde: ca en månad sedan
44. Gången du grät: nyss, jävla axel!!
45. Pizzan du åt: inte en arning xD
46. Gången du var i Göteborg: götet va jag nog i för ett par månader sedan?
47. Gången du var i Stockholm: när jag fyllde 19 fick jag en stockholms resa å en tatuering av min far :)

48. Gången du duschade: igår.
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: hmm.. Danne kanske ^
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: dricker knappt så hemma å mysa :)
54. Tvspel eller datorspel: TVspel!
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: haha.. va?!
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget, värdelöst båda två.
60. Har du svart hår eller blondt: blont
61. Har du blåa ögon eller bruna: blåa :)
62. Choklad eller lakrits: kan inte välja!!...
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
65. Coca cola eller fanta: cola 
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva



ANTAL:
70. Personer du älskar: mina nära & kära, räcker de eller måste jag räkna upp för er?
71. Personer du hatar: dom är nog inte med än typ 4 st^
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 seriöst
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: ska man räkna sånt ? sovit brevid massvismed olika :O
74. Glassar du ätit på en dag: max 1 asså?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: P&L
76. Gånger du haft minnesluckor: när jag va "Mimmi the party prinsses" hade jag en hel del minnes luckor.
77. Gånger du varit hög: get high on life
78. Personer du saknar just nu: min familj
79. Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger..



VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min pojk så klart
81. Träffade du senast: Anton(ia)
82. Sjöng du senast för: sjunger när ingen hör om jag ska sjunga^
83. Hade du senast en msn-konversation med: inte en arning, använder inte "msn" längre.
84. Spelade du tvspel med senast: Daniel(la) & Anton(ia) :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Daniel <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: svår fråga.. hade behövt många stenar..
87. Förtjänar att dö: whaat? vem är jag att säga att någon anna inte får leva?
88. Är söt: alla mina läsare så klart ;)
89. Vill du sova jämte inatt: mina fina pojkar.



VAD:
90. Gör dig glad: människor!
91. Gör dig ledsen: lögner & skitsnack!.. vill hellre ha ett rakt & ärligt svar från början.
92. Vill du helst göra nu: ligga på en fin sand strand någonstans i Spanien.

93. Önskar du att du slapp göra: för mycket...
94. Vill du ha nu: pengar ;)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: bidrag till körkort & bil
96. Längtar du till: att min mobil ska ringa å mina världsproblem försvinner.
97. Tycker du om dina betyg: ... ingen kommentar
98. Ångrar du i ditt liv: alldeles för privata saker för att skriva här.
99. Är det bästa som hänt dig: det bästa som hänt mej är fan Danne! han räddade mej från ett fuckt upp liv.

100. Hur mycket är klockan: 06.18

Kommentarer
Postat av: Lelle<33

Fann Goood ;)

2012-10-02 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0