Beauty Peach <3

sova är verkligen inte min grejj längre.. vaknar vid 5 varje morgon, å de går verkligen inte att somna om.. å danne ligger ju å sover jätte länge jämt.. tidigt för honom är typ vid 11.. så fatta vad kaous de blir på kvällarna..
jag total vägrar att gå å lägga mej själv, å hjärta mitt klarar ju av att vara uppe i några timmar extra..
jag blir kalas trött, men ändå ska jag gå upp innan solen ?!?! aja då får jag ju mer tid åt Charras å så hinner jag ju göra lite flera kollage med kläder ;) snyggt va ? . hade inte varit fel med den otroligt snygga klänningen.
sexig persika
Beauty Peach

Beauty Peach by mimmipettersson featuring lip makeup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0