Misslyckad

Ingen mer jävla stress över en lägenhet då! Luffan skakade hand å vi hade ett muntligt avtal angående lägenhet. Men 2 timmar efter vi varit där å tittat å bestämt oss så är de någon annan som kommit å kollat på lägenheten å bara för dom "känner" varandra så är det okej att bryta ett avtal å låta han ta lägenheten ... Blir så jävla lack på allt skit snack jämt!

Känns ju som allt vore bättre om man bara gav upp.. Skiter snart i allt..
Blir så jävla ledsen å arg..

När fan är de min tur att lyckas här i livet!! Om jag bara ska misslyckas med allt jag gör så orkar jag ju fan inte försöka mer.. HATAR FAN MITT LIV..


Kommentarer
Postat av: P-nis

Häng in there gurl! Du e ju skit snygg så bara softa så löser de sej nog!

Svar: hahaha ;) <3
Mimmi Pettersson

2012-06-14 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0