systembolaget i mitt rövhål!

fan va saker och ting ska vara krångligt nu för tiden då.. va på bolaget innan med Danne å bara för han inte är 20år å hjälpte mej bära så får inte jag köpa.. jag går in en gång till själv å ska köpa men de funkar inte heller.. sen går jag i med min pappa som är 50år å de är fortfarande ett problem?!.. efter som jag va tillsammans med en kille som inte är 20 så klassas det som lagning?.. men han va ju för fan inte ens där när jag gick in med pappa.. fattar inte vad dom har att gnälla om
men när pappa säger "Jag är 50 år å är här med min dotter som är 20år vad fan är problemet" så vet dom inte längre vad dom ska svara så jag får tillslut ut mina förbannade öl å cider.. men är de verkligen så här det ska funka?
 

Kommentarer
Postat av: poll

Tredje gradens maktutövare !

2012-10-20 @ 18:55:48
Postat av: Saga

Det är så löjligt!
När man var liten var det lugnt att följa med in med föräldrar och sådär, men nu får man inte ta med någon in.
Vem fan är så dum att man tar med personen man langar till in på systemet?

2012-10-28 @ 09:00:28
URL: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0