de gör så jävla dåligt

idag är en jävligt dålig dag.. vaknar å känner mej helt konstig, har troligtvis en gnutta feber.. å mina hals mandlar är svulna som fan så jag kan knappt svälja.. det är inte slut änn, igår när jag va hos läkaren fick jag reda på att jag har ett dåligt hjärta eller aah de slår lite konstigt, hoppar över ett slag sen slår ett extra slag, har inte en arning om vad det innerbär men de är klart att jag blir rädd.. ska på en EKG nästa vecka å efter att kolla upp vad de är för något så har jag ju kommit på att mitt blogg namn faktiskt är ganska bra för tror jag kommer känna mej som en frankenstein med alla sladdar fast klistrade på min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0