Min födelsedag har varit så underbar! å den är inte slut än! :)

Började dagen med att åka in till stan å träffa Lena, å då blev de till att promenera i en hel timma. Sen blev det till att kolla på kläder å annat kul. å när jag va färdig med de kom Danne å hämtade mej så jag kunde åka hem å ta ett varmt å skönt bad. å när jag hade fått på mej lite kläder å går in i vardagsrummet så ser jag att han fixat ett bild spel med massa bilder på oss å mysiga minnen, å köket fick jag inte ens gå in i, gissa varför ;) ?
Min pojk vet exakt hur en tjej vill bli överaskad :) <3

Kommentarer
Postat av: sara, mamma till tre små troll & lilla loppan i magen

Underbart :)

2013-01-22 @ 15:55:43
URL: http://Neccin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0