!!!!!!!!! :@.. 50 tal ?

!! VARFÖR KAN JAG INTE SE HUR MÅNGA LÄSARE JAG HAR ? ...
vet inte vad som har hänt men de är sjukt jävla jobbigt iaf ..
jag kollar typ 100 gånger om dan hur många läsare jag har ..
nu får jag inte kolla ? .... blir så jävla förbannad ....
okj jag har inge många läsare,
men jag blir alltid lika glad av att veta att de finns några !
...................................................................................
sitter å läser om lite 50 tals ikoner , tycker de är skit intressant :) .
skulle vilja åka tillbaka i tiden å leva under 50 talet . iaf ett år :)
älskar musiken , kläderna, bilarna :) jaah ? jag älskar 50 Talet !

sminket är nog de snyggaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0