blogg feber ?

vet inte vad de är med mej .. har inget att skriva om men skriver ändå ?! .. Blogg feber ?
ligger i sängen nu å ska kolla på en film att somna till :) kommer ta år att somna.. har så jävla ont i axlarna & nacken .. Danne masserade mej lite innan men de går fan inte över .. :S snart får jag ta å unna mej en riktig massage någonstans .. knäcker å har sej när jag rör mej .. sjukt jobbigt ... kommer inte kunna sova inatt ..
men orkar inte skriva mer nu ^ å ska inte skriva förens jag sovit :) ska försöka låta bli iaf :P
en sak till !  de har hänt något !!! jag kan inte kolla hur många läsare jag har ? de står helt still ... har inte ens kommit ett nytt datum :S .. får verkligen panik på sånt här ...
men peace å god natt :) <3

mmmm...! kolla vad snygg .... varför ser man inte ut så nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0