Fixar å trixar .. när blir de bra ?

http://mimmitestarmassa.blogg.se/
har inte bättre för mej så ska försöka göra en bloggdesign men jag kan ju inte alla koder ... å jag har inte photoshop lr något .. men har trixat lite mer sånt som är lätt om man läser lite samtidigt :P kanske byter till denna om ett tag när jag tröttnat på mina bubblor :P . men tycker de är fett nojjigt .. tänk så gör jag fel så går de åt helvete .. orkar ju inte pilla med sånt :P
GALET! vill inte sova hemma .. men Danne är med massa folk så blir ju illa tvungen ... kanske slåt upp ett tält i skogen xD ska pilla lite till sen ropar nog TV,n om de inte händer något ..  Fuck life ..
Peace ?

header ? ;) måste ju ha något mer ? . klippa in en lam bild på mej ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0