igåridag ?

har fortfarande inte färgat håret xD . va på A6 en sväng igår å skulle köpa julklappar , men hittade typ inget .  en till Pappa å hans tjej , men använder dom den inte så tar jag den ^ vet inte om dom kommer gilla den men jag älskar den ! . 
haha igår ! , när jag å Danne va här hemma så knackade de på dörren i typ 10 min å vi pallade inte öppna sen gick dom runt på baksidan av huset å sen fortsatte knacka , jag började nojja som fan xD . sen gick vi å öppnade efter att tag så va de bara 2 små killar som ville snacka med Marcus ^ hahaha xD
Men kvällen slutade men att Anton å Danne kom hit å bara softade :)
vet inte vad jag ska skriva ... måste göra mej i ordning iaf så jag kan dra till skolan ;)


jag ser jätte liten ut ... xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0