Julens färg är ?

Röd är ju julens färg .. men va fan ..... rött hår , röda ögon , röd näsa & nu ?! NÄSBLOD ! pallar ju inte vara förkyld ... skulle aldrig tagit den där promenaden igår .. men ångrar de inte heller för är verkligen helt beroende av Daniel .. har typ världens panik nu .. sitter på mitt rum å hör massa ljud från vinden.. har en alldeles för liten säng .. är van vid en fet dubbelsäng å inatt ensam i en enkelsäng ... Danne måste ju typ komma hit imon ..  lr så skulle jag slaggat hos honom en natt till ..  har inte sovit hemma på en vecka .. å trivs bättre borta , inte bara för jag är med världens finaste .. känns som de är något i huset (hemma hor mej) som ger mej ångest .. jag har fått mina attacker lite då å då .. verkligen överallt . men när jag är hemma så trycker den lite hela tiden .. sjukt jobbigt .. å om jag tänker efter så har jag inte ballat ur hos Danne en ända gång när de har kommit .. utan bara varit fett jobbigt i kanske en timma men går över sen .. hemma har jag fått såna psykoser typ .. typ legat i stirrat in i väggar i timmar å vägrar röra mej .. lr verkligen stött lipa i timmar med världens panik .. lr när jag trodde att "inget namn" skulle komma å döda mej för jag kunde inte skilja på dröm lr verklighet .. hänt 2 gånger med samma sak .. bara att första gången satt jag uppe å väntade så jag kunde försvara mej för jag va helt säker på att någon skulle komma .. satt & väntade i timmar å bara grät .. såg ut som en kines dagen efter .. blev så svullen vid ögonen för jag inte sov & bara lipade ... va fan skriver jag om detta för ? ... är jag verkligen så rast lös ? ... Aja .. bloggar ju ganska dåligt å gör sällan något som man kan skriva om så får het enkelt blogga om min ångest ? . bloggen är faktiskt jävligt lätt att skriva av sej på ^ men nu ska jag dricka glögg å kolla på film medans jag väntar på att älsk ska höra av sej . ha de gött ! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0