massa massa skit

blev inget med att köpa färg idag .. men vi skulle iaf ta oss en promenad så man får komma ut lite .. men de blev inte precis någon lång promenad xD . är ju svinkallt ute . å jag låter typ som en lam smurf när jag pratar ... jävla förkylning ...
så nu sitter vi här i källan igen ... å vad fan ska man göra ? . har verkligen inget att göra ... Danne tjatar om att han vill ha godis :P . för "de finns ju inget annat att göra" , men isf föredrar jag gurka å morötter med dipp .. måste ha lite bättre kolla på vad jag stoppar i mej .. har gått ner i vikt igen , vilket jag är skit glad över . men vikten är egentligen inte de stora problemet .. de är nog att jag är så otränad så allt dallrar xD .
shit vad mycket skit jag skriver ..
fick något konstigt ryck innan .. kändes som jag sjönk ner till botten men jag kunde inte säga sj om jag va ledsen lr arg lr vad problemet va :S hel knäppt ..
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0