MAT SMAL RÖD

Jag å Daniel stekte nyss till oss varsin hamburgare , kom på att de va de första vi käkade idag :p . Danne måste äta regelbundna tider ( tycker jag ) .. han är så förbannat smal .. får typ göda honom :P  haha . men ärlig nu så måste han gå upp några kilon .. måste ju vara kallt me när man inte har något fett som värmer xD
men nu ska jag softa lite så maten smälter, sen ska vi gå en promenad å köpa hår färg till mej :) kanske blir röd i skallen iaf . har fortfarande inte färgat över fläckarna jag missat :p . men nu ska Danne fixa mitt hår å han är faktiskt väldigt noggrann när han ska göra något .. om han orkar iaf . men nu orkar jag inte skriva met . har inte varit ute på hela dan ^^HA DE GÖTT
PEACE

jag är alltid så förbannat sneeee xD .
one love . Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0