massa dåligt & massa bra ?

är hemma .. känner mej sjuk .. å så känns de de ångesten är på väg igen .. idag har jag varit i skolan å där skulle man göra en egen frågesport om vad som helst . jag kom inte på något som ingen i klassen redan gjorde så blev om droger .. kom dock inte på så mycke satt mest å letade efter något intresant ... :P
efter skolan gick jag lite på a6 å letade efter en vinter jacka .. men hittade ingen som passade mej  ... lr så va de för jag inte kollade så ordentligt ^^sen hamnade jag så klart på carlings som har fått in lite nya kläder så tog lite smyg bilder som jag ska lägga upp sen KANSKE . kan vara på carlings i timmar <3 sen åkte jag till ö-haga å träffade barnen :) å sara & jag satt å fulade oss med min cam xD .. orkar inte skriva mer nu för har en lite unge brevid mej som hoppar upp å ner å klättrar å har sej .. hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0