hatar golbögar

kom nyss hem :) . va hos yonna å firade henne lite ime att hon fyllde år för någon dag sedan :) . sen åkte jag, Backte & Ricky in till stan för att hämta danne som mös lite med anton ;) .. sitter i sänger nu å tänker på en patetisk liten ung jävel som gör allt för att förstöra mitt liv . dock tänker han inte på hur mycke jag kan förstöra för honom .. men jag är ingen golare som han värkar vara , får ju bara höra mer & mer, PLUSS massa jävla lögner .. de är ju bara skamligt vad folk kan hitta på .. hadde mått så jävla mycke bättre om jag fick se han toteras i år ! sen död !! .. fast ... de är ju redan synd om pojken för kommer all information ut om honom är han ju inte så mycke till mäniska längre .. Hahaha ! Stackan ... fan vad jag känner för att slå skiten ur honom .. men vill inte lägga ett finger på den smuttsiga ..
GOLARE HAR INGA POLARE !

du vet vem du är å jag hoppas du får en plågsam död !

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oj här var vi agressiva ;) STÅ PÅ DIG! =)

2010-11-07 @ 13:04:39
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja fattar inte hur ja kom in på din blogg:)
läste det här inlägget fan va rätt låt han dö :)
https://www.facebook.com/joachim.winblad
adda om du vill

2012-10-26 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0