nu sitter jag här igen :O

sitter här , danne har dragit till skolan .. jag ska snart fixa mej å dra jag me :) . är trött på all snö . vet att jag kommer trilla minst en gång på väg till bussen .. jag börjar få kontroll över mej sj  =D . de va en väldigt smart pojk som sa till mej att de löser sej om man bara softar . så när ångersten är på väg så hör jag han säga de igen i mitt huvud .  Du måste softa .. de funkar inte så jävla bra men så länge inget oväntat fuckar upp sej så blir de bara små ångerst . men ist har jag fått ont i hjärtat som sagt .. kanske har något med de att göra .. men sitter nog hellre men hjärt ont än panik ångers , pallar inte skriva ner har så jävla ont i axlarna ..

fick en halsduk av pappas tjej när jag kom hem i söndas .
mmmmmm MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0