känslomix

innan när jag åkte in till stan fick jag att samtal så jag fick tårar i ögonen .. De va Tinita som ringde :) . saknar henne massa ska försöka hinna träffa henne lite fort imon när hon ska till jönköping , dock kommer de bara bli några minuter sen får jag vänta månader igen .. MISS U !!! <3 löv löv
Men nu sitter jag å lyssnar på musik å väntar på att älsk ska komma .. han har varit å hälsat på Tiniat idag , SJUKT FUSKIGT ... visste inte ens något :( ..
va på stan , råkade köpa mej något snyggt .. dock inte lika snygga på .. iaf inte på mej . ugly piece of shit..

är helt kär i tröjjan å så jobbar de alltid så snygga killar på Carlings så blev ett linne me ;)

så här cp glad är jag nu
( jaa jag ser ut så när jag är glad )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0