Bantings Piller

funderar på att börja med bantnings piller igen .. men inte samma som förra gången .. asså dom va skit bra 10kg på lite mer än en vecka men man va ju inte så pigg & kände som bara deprimerad förutom när man ställde sej på vågen ..  vill ha några utan massa biverkningen, bara någon som hjälper till att öka fett förbränningen & minskar söt suget å sånt .. vill ju fan tugga på något hela tiden efter jag slutade röka .. plus att jag har gått upp som fan i vikt .. har fått värdens bull mage .. ser ut som jag är gravid typ ..

men är de någon som har tipps på viktminsknings tabletter så kommentera gärna :)
Jag käkade "super slim" från Kina men vet inte om dom är lagliga i Sverige längre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0