Hatar att drömma men vill gärna bli ner sövd en vecka eller två..

fan vad man kan drömma konstiga saker .. och de är ju bara mer sjukt att man går & tänker på de så man snart tror att de är sant .. de har ju fan förstört hela min dag ..

fattar fan inte vad de är med mej .. men jag är arg precis hela tiden .. känns ju som allt hade varit så jävla mycket bättre om jag bara försvann .. ett litet tag iaf .. kanske köra elvis bantnings metod då slipper jag ju träffa folk .. gå och ska ner sövd en vecka med dropp .. då går jag ner i vikt & slipper träffa menisker .. synd bara att de inte går att göra så ......... FAN .. nä nu ska jag damsuga ..om jag hittar en jävla "dust sucker"

Ursäkta för jag inte lägger upp så mycket nya bilder..
men ser för jävlig ut i håret så vill helst inte visa de för någon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0