irriterad & utråkad..

ja haa .. nu sitter jag här igen å skriver :P

idag så har jag & Daniel inte gjort ett skit typ .. å igår gjorde vi typ inget mer än att sitta på en park bänk i flera timmar .. fett seeeeeeegt .. aja .. nu ska jag gå å leta efter daniel å se om han vill hitta på något .. men finns typ inte ett piss att göra ju ...

egentligen är jag så sjuk irriterad nu så de är fan inte sant xD
är sjuk irriterad på att jag inte har något körkort å ingen att övningsköra med .. eller jag har ju pappa men han har ju inte tid när han jobbar på huset hela dagarna... fast hade jag haft körkort hade jag ju ändå inte haft någon bil .. de irriterar mej me .. funderar på att typ köpa en bil å övningsköra med mej själv å fixa fram pengar på något sätt så man kan fixa de förbannade jävla körkortet.. sen är jag irriterad på alla jävla idioter där ute .. som snackar massa bull, eller dom ska bara tänker på sej själva å inte visar någon jävla respekt..helt enkelt bara är tröga..

skulle kunna skriva så jävla mycket mer men jag pallar fan inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0