SHE relly IS a Psykobitch !!!!

Sjukt att man kan blir så ut hängd på bloggar asså .. de är en tjej som skriver massa om mej tydligen .. å bara för jag bad henne ta bort en del av dom jävligt omogna inläggen hon skriver så har hon bestämt sej för att sluta blogga.. för hon måste bli av med lite "psykobitches" säger hon .. Jävligt synd faktiskt för de är jävligt kul att läsa ibland, speciellt när hon tror jag skriver inlägg om henne å hon blir skit sur^^ när jag egentligen skriver om en gammal polare ;) ännu roligare när jag skriver namn å hon hoppar över de å skriver massa massa skit.. dock inte roligt att hon skriver om mej & min pojkvän å vårat privata.. men men, förstår om hon är svartsjuk asså .. Peace! =D

Kommentarer
Postat av: Tommy

det finns personer som är så dumma att om dom skulle börja brinna så skulle man släcka dom med en brandyxa

2011-08-28 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0