Jag länkar din blogg om du är bra nog ;)

fick ett önskemål av en gullig läsare som ville veta vilka bloggar jag följer, så nu håller jag på att länka massa massa bloggar som ni kanske ser (till vänster) . men jag orkar nog snart inte länka flera ^^ men om det är någon som tror att jag läser just DIN blogg så är de bara att slänga en random kommentar för jag klickar alltid in på bloggen i ren nyfikenhet. å om jag inte läser den så kanske jag börjar ;) så vill ni ha en länk till eran blogg så SKRIV TILL MEJ <3
puss love !

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern!

Du kan ju alltid vara med och tävla om en lucka i illis-kalendern - med chans att vinna just en illustration=)

2011-12-02 @ 18:57:59
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sandra Ernst

fan vad roligt :D tack !

2011-12-03 @ 03:00:56
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0