Stressad

FÖRLÅT ! har inte bloggat idag för har inte hunnit :P
när jag vaknade va de bara upp & duscha sen efter de hann jag knappt ta på mej några kläder innan vi skulle till kiosken & köpa cigg. hade till & med ansiktsmask på mej när vi gick. sen kom nu hem & jag kunde tvätta av ansiktet lite snabbt för sen skulle vi käka & precis när jag hade käkat upp så fick jag springa ner & slänga ihop lite grejor sen iväg till Anton.. men hann inte vara där med än 5 min för jag skulle till apoteket & köpa smörj & tejp till gadden.. sen bussen tillbaka till Anton å kanske va där i en timma lr något ? vet inte :P sen promenad hit .. till källaren :P

så nu sitter jag & lyssnar på musik med Danne & Anton kanske blir att spela lite kort & kolla på en film lr något får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0