pissig skola & stor saknad

vill bara hem ... funderar på att gå tidigare ... min skola är verkligen sjukt seg .. helt komplätt värdelös .. men snackade men rekton innan & min mentor & vi kanske ska göra ett personligt schema till men för tror jag hoppas av till sommaren. fast vet inte ^ går de bra så fortsätter jag plugga ett tag till men om de är lika sugit då som de är nu så blir de ju till att söka jobb ist ^

Saknar Sandy som fan ... har tänkt på henne hela dagen verkligen .. & så är jag van vid att vara med Danne varje minut så känns sjukt tomt utan honom me .. Saknar mina Finaste , fast på 2 olika sätt .. Danne kommer jag ju träffa senare ikväll men Sandy är bort & kommer alltid vara ..  de är fan sjukt vad jag vill vara med henne nu ... <3
PEACE

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Tar du barnen när dom är jobbiga så får du flytta in :)

2011-01-10 @ 15:35:56
URL: http://Http://Neccin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0