min dag idag

va hemma innan hos pappa & sandy . å min lilla gris va inte pigg ... gav henne ett gris öra som hon fick i sej iaf .. men hor har inte röt sin hund mat något mer .. syns verkligen att hon hade gått ner i vikt & när jag å Danne va ute med henne bara lunkade hon fram .. va inte alls länge sen hon va som en lite valp när man va ute med henne i skogen .. kommer inte klara av att hon lämnar mej .. hon är min lilla fina flicka .. älskar min underbara hund sandy <3 ..
innan vi drog till pappa så va jag & älsk på a6 min hittade inget .. va verkligen helt ut plockat .. & helt fulls med folk . men ska kolla på film å mys med älsk nu , ska försöka blogga mer imon hoppas jag :) ska till stan å kolla om jag hittar något ^ PEACE

Kommentarer
Postat av: Kristinis!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 07:10:19
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0