....

va hos optiken innan & de gick bra så ska skicka in de till transportstyrelsen så nu börjar de hända grejor!

sen har jag träffat Anton & Melina en sväng sen när jag kom hem så kollade jag & älsk på en film som inte va så jätte bra & jag somnade när Danne gav upp hoppet om filmen & gick . tror jag har lite feber igen .. & Danne blev sur för jag somnade så han gick & la sej när jag sa att jag bara skulle vila en liten stund till .. får se om jag vågar väcka honom eller om han kanske får sova tills imon ...'
köpta 2 linnen på Carlings innan även att jag bara skulle köpa ett ... men dom va så fina så de blev 2 . nä nu ska jag tvätta av mej sminket & fixa lite för om Danne ska sova så gör jag de med .. inte kul att sitta hör själv ju ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0