!#£@%&!

jäva fitt skit dag ! . först så ringer inte mitt alarm så självklart vaknar jag alldeles försent.. vad fan har man alarm klockor i mobilen om dom inte har någon lust att ringa! .. jävla skräp .. & för att jag försov mej så kunde jag inte tvätta håret när jag duschade så de är åt helvete idag .. ser ut som jag har byggt ett jävla fågelbo i huvudet eller något .. & när jag sitter & plattar min förbannade äckel hår så välter de en spegel i huvudet på mej & precis innan de så brände jag mej på plattången .. sen ska jag försöka äta något lite fort innan jag ska dra .. men de skulle jag ju inte ha gjort ... för klockan gick ju, så när jag skulle gå så hittade jag inte ett piss av de jag behövde ha med mej ... har fortfarande inte hittat något .. vet inte om jag pallar dra till skolan idag ens .. allt jag gör blir ju så in i helvetes fel ! .. + att jag tror att vi har den förbannade läraren som vägrar sätta betyg på dom sakerna jag gör. jag hatar henne & hon hatar mej .. får ju fan inte ens närvaro när jag är där ...
& så mitt öra fuckar sönder.. eller aah .. båda 2 .. de ena började blöda igen & de andra ömmar som fan för jag töjde för fort ... PISS & SKIT DAG .. allt skulle bli så mycket lättare om jag bara va död!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0