Svar från frågestunden

robin: hur många har du haftsex med?
Svar: hela 6 st

Anonym: hur många tatueringar har du? :)

Svar: 2st, över armen & fingret :)

Anonym: hur mycket väger du? och vad har du vägt som mest?

Svar: Nu vet jag inte exakt men runt 55kg skulle jag tro, & när jag gick i 4an hade jag fetma & vägde 66kg

Nina: Va vill du jobba med i framtiden? Eller vad vill du utbilda dig till?? :D
Svar: Jag vet inte riktigt.. just nu går jag stylist & de är absolut inte de jag vill.. skulle kunna tänka mej att jobba med bilar men kan inte så mycket så ärligt vet jag inte =)

Jens: varför började du och blogga? =)

Svar: när jag slutade hata alla  bloggare så blev jag lite nyfiken & tänkte att jag skulle försöka & sen fastnade jag ^^

Anonym: vilka var dina närmsta vänner när du var liten (kanske 8 år ^^) förutom din syster? ;]

Svar: hade 4 bästa vänner :) Cornelia, Linda, Frida & Madde.

Feffsi: Den där bilden på den skallen, har du gjort den själv eller så? om du har gjort den själv så kan jag få den?
skulle gärna vilja trycka den på en av mina t-shirtar och sälja.
mvh fredrik n.

Svar: Jag googlade fram den & min pojkvän fixade till den, men de är ok att ta den :) du kan ju skicka en tröja sen ;)

Rebecca: nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan :)

Svar: Mat, Vatten, sömn =P nää men om man får de på köpet så kan jag inte leva utan min pojkvän, Pengar & Datorn :)

emma: testat analsex?
gillar analsex?
beskriv ditt underliv?
hur gör du när du onanerar?

Svar: Ja, jag har testat analsex, Nej, jag gillade de inte. Fråga min pojkvän hur jag ser ut & jag onanerar inte.

Nattha: Ser du dig fortfarande som min lillasyrra? ^^

Svar: Självklart :)

karin: din största rädsla?

Svar: Att bli riktigt tjock.. Eller att bli lämnad ensam resten av livet.

Anonym: Kan inte du lägga upp mer "dagens outfit" ? tycker om din stil

Svar: va kul :) klart jag kan göra de, men inte varje dag kanske .. har inte så mycket kläder :P

Hanna: har du tagit någon drog? & vad va de isf. Kram <3
Svar: vi alla har ju varit unga & dumma.. så ja, jag har rökt hash.

Felicia *: hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans ?
Svar: 9 månader om några dagar =)

Pernilla: Har du tänkt att leka med mig snart?
Hur ofta tänker du på den tiden då vi umgicks? <3^^,

Svar: så fort jag gör något som på minner om ”våran tid” så tänker jag tillbaka :) & självklart ska vi leka någn dag <3


Tack för alla frågor =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0