Fucking copy cat

asså du är ju ganska roligt att det finns folk som ser upp till mej, men vissa överdriver ju en hel del.. antar att det är en daglig läsare med, eftersom så fort jag gjort något "nytt" med mitt utseende så ska hon göra det samma.. stör verkligen ihjäl mej på henne xD .... men man tackar ju aldrig nej till att vara poppis ;) .. bara hon inte får för sej att göra likadana tatueringar som jag har.. då skulle jag bokstavligen letat upp henne i tagit bort dem men en ost-hyvel!!!!!!.. möjligt att jag avslutar med att rivjärn med ..
jag säger inte att du måste sluta försöka vara mej, men bara så du vet..
..du kommer aldrig komma upp till min nivå lilla gumman. ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0