Flippat fan ..

seg jävla lördag igår asså ^^
gjorde inte ett jävla piss på hela dagen men ändå så slutade de med att jag va i norrahammar.. å så skulle man ju åka buss å skit .. hatar verkligen att åka buss, speciellt en freda lörda kväll för de är alltid så jävla grisigt på bussarna.. sånt jävla liv va de igår så när jag hoppade av bussen kändes de som huvudet skulle explodera fan... pallade inte ens åka buss hela vägen hem^.. gick halva vägen å de va fan så mycket skönare än buss iaf.. dock jävligt äckligt!!!! de sagg en fet lik blek gubbe på en bänk mitt i mörkret å bara satt där?! .. då låg de massa grejjer framför honom på vägen.. skit nojjigt va de fan ^ . fick för mej att han va någon jävla psykopat å skulle mörda mej å Daniel å massa .. fast idag så tror jag nog bara han va fet, blek å död typ .. får dra å kolla om han sitter kvar xD så jävla ojjigt verkligen .. undra fan va klockan va.. å undra fan vad han gjorde där?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0