Näsan är snee

god morgon bloggen.. jag har typ nyss gått upp.. eller jag har ju hunnit duscha å tagit på min lite kläder så klart. Danne ligger kvar i sängen å vill sova, han säger att han inte har somnat än men lite måste han ju ha sovit i natt tror jag. aja får låta han lilla där tills klockan 13,00 sen är de fan dax att skutta upp ur sängen ;) ^
 
igår hände värsta dåliga grejjen.. är skit ledsen över de.. har alltid haft lite små saker att klaga på angående min näsa.. å nu har jag lyckats få näsan helt snee.. asså den ser inte lika sne ut på bild som i verkligheten.. önskar de va tvärtom.. har inte slagit mej på näsan på flera år hade helt glömt bort hur de känns att ha näsblod ;P
hoppas att svullnaden går ner å att näsan blir rak å fin snart igen..
Danne gjorde det mesta igår för att få tillbaka näsan på rätt plats mej han lyckades inte helt, men hade han inte ryckt något i den hade min nästa varit fulare än än.. än jätte ful näsa iaf!! :(
jajaja, jag vet att jag är osminkad å jävligt men inlägget handlade
ju om min rosa stora pulserande näsa så skippar att pudra den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0