Aggressiva jävla hundar

Va precis ute med lill killen å våran gata är fan inte att leka med.. Bor 3 hundar som är skit aggressiva å en av dom har hoppat upp å bitit mej i armen när jag gått förbi.. Å nu trodde jag fan att jag skulle dö eller något. Gick förbi som vanligt å hundarna flyger upp på staketet å skäller som fan.. Men hunden som bet mej hoppade över staketet å skulle ta Charras nu... Trodde jag skulle baja ner mej eller något i den stilen. Men hundens matte kom ut springandes å jag ställde men framför Charras så ingen skada skedd denna gången.

Får hoppas att inte Charras lär sej av dom hundarna bara.. Men vi ska förhoppnings vis flytta snart så man slipper damp trollen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0