"svar" till er tröga läsare!

Anonym ; Så du ska straffa er hund genom att inte gå långpromenader med honom?! Hallå eller? Lägg undan skorna då eftersom han är en valp. Förstår inte äns va ni ska ha hund till.

Anonym ; vissa borde inte få ha hund.

angående inlägget där jag är sur på Charras när han precis käkat upp mina grejer.

svar; ärlig talat nu ! vem fan är du att säga att jag är en dålig hundägare? självklart så straffar vi honom inte på de vis du tror.. skrev på det sättet för jag trodde inte de fans någon idiot som skulle vara så dum å ta de så seriöst. xD
varför borde inte jag ha hund ?.. har haft hund i hela mitt liv å de går fin fint. självklart kommer det motgångar för alla, i alla olika sittovationer. THATS LIFE!..
lill killen har varit lite understimulerad nu när jag varit sjuk i ca2 veckor. har själv inte kunnat gå några låna promenader alls så har bett andra om hjälp för att hålla honom på topp. men han har varit lite med krävande än vad hjälpen har fattat så har hänt lite missöden.. lite mer tuggande.. å de gör mej till en värdelös hundägare?

nää, fy å blä på dej!


får avsluta inlägger med några bilder från i morse på lille monstret så man kan bli lite glad ist för att tänka på va den efterblivna kossan har skrivit :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde inte ha blogg när du kallar dina läsare tröga, efterblivna kossor? Har du inga som helst gränser?

Svar: gränser, vad är de ?
Mimmi Pettersson

2012-06-07 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0