Anonymus ta dej i röövus

Anonym; Du borde inte ha blogg när du kallar dina läsare tröga, efterblivna kossor? Har du inga som helst gränser?

Svar; Nej, jag har inte gränser när de kommer till folk som enbart ska gnälla. å om du vill att våran lilla diskution ska fortsätta kan du ju ge fan i att vara Anonym. har du en åsikt om mej å mitt liv tycker jag att du åtminstonde kan skriva ett namn. å sen är det en sak till! DU borde inte säga till mej vad jag ska göra & inte göra. stör jag dej så mycket så kan du ju försöka sluta läsa min paradis blogg. Puss love ya


p.s. mina läsare är inte tröga, efterblivna kossor. det finns bara en kossa å det är den kossan som skriver illa om min hund & hur jag tar hand om honom. d.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0