Hej bloggen ;)

Sitter i sängen å väntar på att Daniel ska vakna men det värkar ju som jag kommer få vänta länge... Ska försöka få med mej hjärtat en sväng på stan. Jag måste verkligen köpa lite tjock-tröjjor å några sköna skor... Mina älskade dr martens som har varit med i flera år har nu börjat spricka å kommer falla sönder när som typ. Å sen har jag bara mina söta klackar men de är inte alltid så jävla lätt att gå i... Tycker iaf inte jag.... Jag brukar få frågan om jag är full när jag går i klackar... Går jag så jävla illa asså? Måste "öva" nu då;) får bli till att använda dom minst varje helg för då kan man iaf låtsas att man är full om man ser ut som ett helvete xD fast jag tror inte att de är såååå jävla illa... Men kan ju inte på stå att jag är van :) ...
Men nu måste jag fan få upp Danne asså... De är dunder fint väder å de kan man ju inte ligga å sova bort!!!

Eller en liten stund till får han sova!!! Tror nog allt att det kom en fis från Daniels håll å den får han njuta av själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0