Middag,Målare,Kärring,Film!

Nu har jag precis kommit hem från en förbannat god middag hos mor min, kött soppa, lätt min favorit soppa å de är bara min mamma som kan göra den rätt! ;)
 
Målaren är här å har målat taket i köket å sovrummet, ska bli så skönt att slippa se dom gul bruna missfärgningarna som va efter att den förra familjen som bott här rökt inne. snart kommer la dom nya tapeterna upp å de nya golvet förhoppningsvis. synd bara att vi inte får vardagsrummet renoverat... de rummet som jag tyckete såg värst ut.. aja de ska bli kul att få lära sej tapetsera för dom här jävla väggarna tänker jag inte leva med.. "Kärringen" på områdes kontoret tycker att vi ska sätta upp tavlor på väggarna där tapeten är förstörd, å möblera efter hur tapeten ser ut.. Jag funderar helt ärligt på att ta ett kort på henne å ha i vardagsrummet å kasta pil på tills vi ska göra om. haha nä skojjar bara xD
 
Nä men nu ska jag slänga mej i soffan å kolla på någon film (om jag hittar någon då vill säga) å mysa med Charras tills Danne kommer hem. ha de bäst så länge <3 Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0