info

100 fråg & svar!

01. Fullständigt namn: Mimmi Fanny May Pettersson
02. Ålder: 21år
03. Vart bor du: Jönköping
04. Bor tillsammans med: Pojkvän & hund
05. Husdjur: Charras american staff terrier
06. Färg på "ditt" hus: typ gult "tegel"
07. När är du född: 22 januari 1992
08. Klass: klart jag har klass
09. Vilket år tar du studenten: inte tagit studenten
10. Något jobb: lokalvårdare på Sodexo
11. När gick du upp i morse: strax efter 10
12. När ska du sova: när jag är trött
13. Duschat idag: självklart
14. Kramat någon idag: japp
15. Pussat någon idag: varjedag
16. Vad har du ätit idag: en korv med bröd
17. Dagens klädsel: shorts och en oversize topp
18. Dagens smink: inget
19. Dagens sötnos: Danne
20. Dagens roligaste: tonårsbossen
21. Har du många vänner: kan man ju inte påstå..
22. Hur många har du kysst: Jag har faktiskt inte räknat.
23. Vem kramade du senast: Charras
24. Vem saknar du: Pappa
25. Hur många har varit otrogna mot dig: 2st idioter
27. Har du pojk-/flickvän: pojkvänn
28. Vem pratade du med i telefon senast: Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: hjärtar; ring

FAVORIT: 

31. Film: en oväntat vänskap
32. Låt: lou reed - walk on the wild side
33. Mat: husmanskost & thai
34. Dryck: Cider
35. Färg: Blåå
36. Tv-serie: BEST INK!

37. Stad: köpenhamn
38. Land: Jag har inte varit i massa olika länder men skulle vilja åka till spanien & mexiko
39. Ämne i skolan: va grymt skillad på matte i högstadiet
40. Tv program: BEST INK!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Syster
42. Personen du pussade: Daniel
43. Gången du spydde: ett halvår sedan eller något när jag va sjuk iaf
44. Gången du grät: igår....
45. Pizzan du åt: kebab pizza med isbergssallad
46. Gången du var i Göteborg: när bruce springsteen va där. minns inte när de va
47. Gången du var i Stockholm: vet inte om jag har varit där efter jag tatuerade mej eller inte, men ska iaf dit den 28;de
48. Gången du duschade: imorse
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: Danne man
51. Svart eller vitt: svart vitt
52. Hund eller katt: hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: mysa
54. Tvspel eller datorspel: TVspel!
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: pussas å kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget, finns ens lunar ?
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget, värdelöst båda två.
60. Har du svart hår eller blont: blont
61. Har du blåa ögon eller bruna: blåa :)
62. Choklad eller lakrits: kan inte välja!!...
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm tror jag
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
65. Coca cola eller fanta: fanta
66. Pizza eller kebab: kebabpizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva



ANTAL:
70. Personer du älskar: familjen å vi är 9st
71. Personer du hatar: falska fittor. å det är för många för att räkna
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 seriöst
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: ska man räkna sånt ? sovit brevid massvis med olika :O
74. Glassar du ätit på en dag: 3 kanske ^^
75. Nämn en festival du vill på nästa år: öland roots
76. Gånger du haft minnesluckor: när jag va "Mimmi the party prinsses" hade jag en hel del minnes luckor.
77. Gånger du varit hög: get high on life
78. Personer du saknar just nu: min familj som inte är här
79. Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger..



VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min pojk så klart
81. Träffade du senast: Sara, Jonny & barnen
82. Sjöng du senast för: Bella, Jadie & Harley
83. Hade du senast en msn-konversation med: msn, har nästan glömt va de va xD
84. Spelade du tvspel med senast:Danne man
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Daniel & Charras
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: får jag fler stenar än en? annars kan jag inte välja
87. Förtjänar att dö: vem är jag att säga de..
88. Är söt: mina läsare ( som inte hatar mej då )
89. Vill du sova jämte inatt: mina fina pojkar.



VAD:
90. Gör dig glad: SHOPPING & ÖVERASKNINGAR
91. Gör dig ledsen: lögner & skitsnack!.. vill hellre ha ett rakt & ärligt svar från början.
92. Vill du helst göra nu: ligga på en fin sand strand någonstans i Spanien.
93. Önskar du att du slapp göra: laga mat när man har mens värk
94. Vill du ha nu: pengar,mat & massage
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: kläder, smycken, pengar & en diskmaskin
96. Längtar du till: att få svar på min jobbansökan & att bli pigg så jag kan sola
97. Tycker du om dina betyg: ... ingen kommentar
98. Ångrar du i ditt liv: alldeles för privata saker för att skriva här.
99. Är det bästa som hänt dig: Danne! han räddade mej från ett fuckt upp liv.
100. Hur mycket är klockan: 19;29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0