Buujaaaaah ;)

Tillbaka i källaren :) . sitter här med Danne & Anton å snackar lite skit ^ har precis käkat massa god mat :) .
ska åka hem idag ... har inge mer kläder hos Danne ... å saknar ju Sandy & Pappa .. så senare ska jag hem & tvätta å städa lite på mitt rum .. har inte färgat håret än heller så kanske kan springa förbi någonstans å köpa de så färgar jag imon när jag har gått upp  :) .  fast Danne har ju lovat mej att han ska hjälpa mej .. jag missade ju massa :p . men men händer ju inte så mycket när han säger något , inte om han börjar med någon annat iaf ^ har tagit lite kort när Danne har ritat . som jag bjuder på sen när jag kommer hem (har ingen sladd till digitalkameran) men har tagit en med camen på datan som ni kan få se :) men nu hinner jag inte skriva mer ska packa ihop mina grejor .
PEACE

Kommentarer
Postat av: emmi

svar: beklagar! men tyvärr var tävligen redan avslutad och örhängena iväg skickade :(

2010-12-22 @ 23:23:17
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0