En riktigt het pojk !

Älsklig ritar en zigenare nu :) . jag har ju tappat de där med att göra något snyggt med penna & papper, men Daniel. Mmm.. han är lätt grymmast! .  han är så söt när han ritar me ^ kronsenterar sej så han ser skit arg ut .. typ som om han skulle mörda någon ? ^ haha, nää.. den pojken är fan underbar på alla möjliga sätt oftast . <3
själv så sitter jag & lyssnar på reggae å googlar på massa bilder å se om de kommer något som man skulle kunna ha användning av till en tatuering lr annat :P hörs kanske senare om jag inte drar slagget :) PEACE

Älskar dej

Kommentarer
Postat av: Y

sv: Jag vet inte än! Jaa det kan vi göra :D vart ska vi börja träna då?

2010-12-17 @ 10:53:48
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0