tråkigt .. ensamt å TRÅKIGT ...

fan va tråkigt jag har ! . kommer nog lägga upp min önske lista senare tror jag :P  annars kommer den imon :P
Nu har marcus kommit hem men han ser man inte så mycke ändå ^ han snackar med en söt tjej dag in & dag ut .
Danne kommer inte :( . så får sova sj inatt.... måste göra om på rummet med .. hade gjort super mysigt ..
Pappa & han tjej är henna hos Jan som bor på andra sidan av skogen som jag bor "i" .. får se när dom kommer . Jan fyllde år igår tror jag de va så de blir nog sent .
på tal om ? .. aah inget speciellt men jag har gjort min efter länktade sallad nu :)
vet inte vad jag ska skriva mer .. har tappat jätte många läsare på senaste .. idag har typ ingen läst min blogg :S
jag har inte många läsare men idag va de fan skandal ...
skulle jag ha en frådestund hade jag max fått en fråga ? ...  tror jag iaf ..
ah ja .. ska fixa mitt rum nu så de inte brinner upp :P lr så har jag de mysigt en stund till ^^
PEACE

Oooh ! ... just a fuck face ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0