sent inlägg

Hejsan :) . sent inlägg idag . har åkt hem till Danne :) å på vägen så bjöd Dannes pappa på max mat . mumms ..
fast ska inte äta sånt egentligen :P hade gått ner lite i vikt å va stolt som fan för dom kilona . men nu har jag ju gått upp lite igen ... fett seeeg.. men i jul klapp önskar jag mej ett gym kort av pappa & hans tjej så tror jag får de så då blir de till att träna några dagar i veckan så kanske jag får bort allt gädd häng å lite fett å fixa lite muskler ^ jag är sjukt klen , tror de kan vara därför jag får så ont i alxar & nacke hela tiden ?  ..
fixade i källaren som Danne har flyttat ner till :) tog me alla han kläder som han hade hos mej så har vikt massa .. han sitter ju bara å spela ändå ;) men de är faktiskt kul att kolla på :) iaf ett tag ..... :P men orkar inte skriva mer nu , ska krypa ner under täcket  hoppas på att älsk gör de me snart , sen blir de till att kolla på någon film :) om vi orkar
PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kan få en bulle eller två

2010-12-13 @ 14:45:21
URL: http://leffens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0