inlägg som aldrig kom upp igår

va hos polisen igår.. å han sa i telefon att de skulle gå fort .. satt i höret i 2 timmar :O .. på tom mage me xD satt där å hörde min mage skrika efter mat .. lät som en djungeltrumma ^
sen efter de gick jag till mamma å skulle prata lite .. men de blev ju inget prat om de som skulle pratas om . blev en grandiosa pan pizza å en semla ^ lr aah . en halv  fick verkligen inte plats :P 
( bara bra , har börjat gå ner i vikt )
sen när jag åkte hem kom danne hit å vi gjorde ... aah vet inte .. va ute med sandy å de enda jag fick smakat på va snö snö snö .. trillade massor xD skit halt ju .. hmm .. vad gjorde jag igår ? ... JUSTE ! jag har börjat få ont i hjärtat .. så fortsätter de så måste jag gå till läkare .. min puls slår hårade å snabbare bara så där poff fast jag ligger still , så gör de ont me .. fett seeeeegt .  är säkert på väg att gå i graven :O . vill jag ju inte ..  är inte alls gammal .. har så mycke mer att se ^ men nu kan jag inte skriva mer om igår ska slänga upp ett inlägg för idag me :)
Bye

så sexigt med sling-mössa på ;)

värdelös bild på resultat men ska ju inte ha de så här sen ändå så detta är va ni får :P .
(ser bättre ut IRL )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0