Fan jävla Vröv ..

jag är skit seg .. har bara varit hemma idag .. har skit ont i ryggen kan inte stå sitta lr ligga utan att de gör ont , försöker få älsk att massera mej men han vägrar ... sitter å fryser som en idiot .. blir inte varm mina händer & fötter är som is biter .. sitter men en fet halsduk på mej å när jag bloggat klart blir de vantar på ..
fick värsta dampet på att jag inte har någon plånbok .. kul att de bara finns 3 H*rungar som kan ha tagit den å de stör mej.. jag  vet att de är någon av dom .. kan jag inte bara få tbx den ... fattat att mina buss kort är borta men mitt legg å kort till butiker & solarium .. får jag dom inte så nitar jag alla 3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0