Tråkig meningslös fredags kväll ?

lyssnar på gammal go musik & städar ska ut på en promenad lite senare med Eleonoer kanske, beror helt på när jag blir klar lr hur klar jag orkar bli ^ Älsk kommer senare förhoppningsvis.. inte försent då vet jag inte om jag vill släppa in honom ^^ för då vet jag att han kommer inte mer än att komma in på mitt rum innan han ligger å sover .. SJUKT TRÅKIGT & MENINGSLÖST ! då kan han lika väl sova någon annan stans .. fast jag vill ju att han ska komma , saknar honom något sjukt , har inte sett honom sen imorse när han gick upp & skulle till skolan.. haha , vet att jag är besatt men han är min drog & idag har jag inte fått min dagliga dos .
nää nu orkar jag inte vara gullig mer .. för är jävlig lack på att jag inte blir klar med mej förbannade rum .. blir att jag städar 5 min sen tappar jag orken .. sen 30 min senare kommer dom där 5 minuterna till städning igen .. hungrig är jag me , magen skriker efter mat så måste överösta med musik .....
men orkar fan inte skriva med nu .
Fuck life, glöm inte att allt är meningslöst här i livet

Bjuder på en gammal bild på mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0