BAJS DAG !

Idag är de nog min otursdag ... allt har gått åt helvete idag ...
skulle in till stan med nattis sen blir de inget med de så kollade jag med natta om hon vill me .. sen blev de ingen med de heller ..
& innan jag skulle dra in till stan så lyfte Danne upp mej så jag slog i hälsenan så gick som ett jävla mångo till bussen & sen när jag satt på buss jäven så krockar han nästan så han tvärnitar & jag flyger som en liten jävla vante & slog i huvudet armen & benet ..
sen hoppade jag av för att gå på stan men hade nog behövt en rullstol eller något .. men de gick bättre efter ett tag ..
& alla på stan gick rakt in i mej hela tiden.. Blläööääääööä....

Aja ... sen skulle jag gå & sola, så gick in på solariet & växlade mina pengar sen stoppade i dom .. & de kommer de en tanig lite kille & säger att han & hans sneda tjejkompis ska ha solariet som jag stoppade i pengar .. å sen va dom allmänt lama så fick helt enkelt betala för luffarna som tydligen kan "paxa" solariumen ..
sen skulle jag dra till nästa solarium men han inte de för Danne kom & hämtade mej .. & nu sitter jag här & är skit hungrig, har knappt käkat idag så håller på att dö ! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0