mys promenad

kom nyss in från en kvälls promenad med älsk :) vi gick in till stan & träffade anton & melina en sväng sen gick vi hem igen.. & jag blir hur varm som helst hur fort sen helst känns de som men jag vet att de är för jag slutat röka & börjat träna. gött med bättre blodscirkulation, mina händer blev kalla som is bara om jag gick utanför dörren innan lixom :)

.. & nu sitter jag & dricker gurk-vatten medan Danne dricka coca cola ... visst är jag duktig =D

Osminkad & o-fixat hår.. men försöker ta hand om hela mej när jag ändå håller på :)
ska inte använde massa hårspray eller liknade .. inte platta eller föna håret heller ..
& inte sminka mej varje dag .. fast kommer nog fixa lite för man mår ju faktisk bättre i sej själv när man har sminkat till sej lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0