bla blaaa ;)

fy fan va de blåser ute.. kommer nog blåsa iväg när jag ska promenera till arbetsförmedlingen... känner verkligen inte för att gå dit idag ... men måste man så måste man..
aja ... Senare idag bär det av till min far en sväng å kolla hur det är med honom =D saknar min lille gubbe. funderar fan på att flytta hem igen till våren..  trivs super bra i skogen men problemet är när man ska ta sej någonstans.. måste tänka på vad men har på sej å allt.. kan inte ta på mej några "fin" kläder för då är dom förstörda långt innan jag kommer fram.. måste ha bil & körkort . det är nog den enda lösningen som skulle funka ^
nää men nu ska jag städa lite å slänga i mej lite käk .. men vi höres senare. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0