Fläsk Doris

har precis kolla på Torkel i knipa med Danne, Danne, Anton, Emma & Melina :) är sjuk seg & mitt huvud är helt åt helvete fortfarande .. fast bättre nu än innan idag .. orkade inte ens prata för de blev typ värre då :S .. aja .. har syndat idag med .. käkat massa godis .... så har säkert gått upp ett kilo lr 2 nu ... fast jag va nere på 54kg senast jag vägde mej så de är ju lite ok med godis .. fast har bestämt mej får att gå ner ca 5 kg till & seg gå upp dom igen fast med muskler =D om jag lyckas . har inte så jätte jätte mycke komplex för min vikt längre .. är mest att jag är så sjukt ur form .. men om jag mår bättre på söndag så ska jag träna med älskade Nattis :) aja ska kila nu , kan ju inte sitta här å va osocial hela kvällen ! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0