Tattoo tid.. KLAR.

har pratat med Pappa & Tatueran idag :) . på fredag vid 3-4 tiden på dan ska jag få lite färg :) . så ska kolla vad som händer i skolan så jag kan plugga lite på kvällarna så jag får fedigt på fredag :) . får jag ite de så kommer jag inte gå till skolan ändå =P för jag ska till Stockholm =D å skiter i vad dom säger om dom säger emot ! Haha .. nää men de löser sej säkert.

Danne är jätte trött så vi ska snart gå & lägga oss, å imon är hans första dag i skolan på jätte länge, så får hoppas att de går bra för honom :P
men ska gå & tvätta av mej sminket & fixa lite så inte älsk flippar över att jag segar mej när han behöver sova xD .. men vi kanske höres senare om inte så blir de ju imon så klart . ska försöka blogga så mycket som möjligt för idag bler det ju inte så mycket .. men är iaf runt 100 läsare per dag & de tycker jag är mycket ^^ vill ju endå inte bli som ... kissie ..
Hahah God natt :)
Peace

Glömde skriva de XD . käkade en skit maffig semla innan med .. lr jag fick i mej typ halva . den va verkligen skit stor & skit god =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0