1års kalas & mer barn ska de bli.

kom nyss hem efter att ha varit på 1års kalas hos min syster :) Jadie fyllde år. hon fick massa fina paket kommer bilder sen om Sara eller pappa skickar :p .
när jag va där så ville dom se min tatuering & jag diggar ju mormors reaktion ^ syndes att hon inte gillade den fast hon tyckte den va fin . men tror inte hon är så mycket för tatueringar :)  Arabelle va ganska söt när hon såg den me , hon kollade på den & sa "OJJJ!.." sen pekade han å sa Titta! flera gången om, hon har ju alltid tyckt om min diamant på fingret me :) söta är dom små änglarna .

SEN när vi skulle gå!!! då fick jag en liten chock ... Sara samlade alla i vardagsrummet & sa : "Jadie tackar för alla fina paketen, & nu är hon så stor så hon vill bli storasyster & de ska hon bli i Oktober" så aah .. ännu ett barn ska dom få & jag hoppas på att de blir en pojk, men lovar att jag inte blir besviken om de blir en liten flicka igen ;)
& för er som visste att dom hade en hund me så har som sålt den för den inte gick ihop med barnen, men den va så pass liten så tror inte de va några problem för den att flytta :P

Jag blir ju bara mer & mer sugen på att skaffa barn när jag ser dom små änglarna .. men jag klarar inte av de .. kan jag inte sköta skolan kan jag inte ta hand om ett barn .. jag har inte ens en lägenhet & inget jobb så .. nää de får vänta minst 5 år till .. ska ju sätta in spiral om en vecka som håller i 5 år så de blir nog perfekt .. måste ju hinna se mej omkring i världen innan jag skaffar egen familj .. är ju fortfarande pappas lilla flicka :) <3

Gammla bilder på mej, Jadie & Älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0